Thursday, July 25, 2024

زیتون کا تیل اور اسپغول

زیتون اور اسپغول ایک بار ضرور آزمائیں!

ایک صاحب میرے پاس آئے، وہ قطر کی ایک بہت بڑی تیل نکالنے والی کمپنی کے ساتھ کام کرتے ہیں۔ کہنے لگے آپ کا درس سنتا ہوں بہت فائدہ ہوتا ہے۔ ایک تحفہ آپ کی خدمت میں دینا چاہتا ہوں۔ جب آپ نہیں چھپاتے تو میں کیوں چھپاؤں۔ میری کمپنی میں انگریز کام کرتے ہیں۔ وہ کبھی اینٹی بائیوٹک دوائیاں نہیں کھاتے بلکہ انہیں لفظ اینٹی بائیوٹک سے چِڑ ہے۔ ایک بار میں نے ان کے سامنے اینٹی بائیوٹک ڈاکٹری دوائی کھائی تو وہ حیران ہو گئے کہ اتنی سی بیماری پر تم نے اتنی ہائی پوٹینسی اینٹی بائیوٹک دوا کھائی۔ کہنے لگے، آئندہ کوئی تکلیف تو ہمیں بتانا، ہم تمہیں ایک تحفہ دیں گے۔ قدرتی طور پر مجھے معدہ کی تکلیف ہوئی، کبھی قبض، قبضی موشن، کھٹے ڈکار، طرح طرح کے ذہن میں وسوسے، خیالات، گیس تبخیر کی کیفیت، وسوسوں کی کیفیت بہت زیادہ بڑھ گئی۔ پہلے تو برداشت کیا پھر میں نے ایک گورے سے بات کی جو میرے انجینئرنگ ڈیپارٹمنٹ کا ہیڈ تھا۔ مجھے فوراً اپنے کمرے میں لے گیا جو کہ ایک کنٹینر میں تھا۔ وہاں دو  بوتلیں رکھی تھیں۔ ان بوتلوں کو اٹھایا، غور سے پڑھا ، ایک میں سے اسپغول کا چھلکا نکلا اور دوسرے میں سے زیتون کا تیل، ایک چھوٹی پیالی لی، اس میں ایک بڑا چمچ زیتون کا تیل ڈالا اور دو چمچ اسپغول کے چھلکے ڈالے۔ مکس کر کے کہنے لگا اسے بیٹھ کر آدھا آدھا چمچ ابھی کھا لو، میں نے کھا لیا۔ ذائقہ بہت اچھا تھا۔ کہنے لگا، اس طرح دن میں چاہے تین بار کر لو، چاہے چار مرتبہ یا پانچ مرتبہ کر لو، بس یہی استعمال کرو۔

واقعی تین خوراکوں نے مجھے اتنا کچھ دیا کہ میں خود حیران ہو گیا۔ صحت، شفاء، طبیعیت نہایت تسلی بخش ہو گئی۔ اس کے بعد جب بھی مجھے یہی تکلیف پہنچی، میں نے فوراً یہی چھلکا اسپغول اور زیتون کا نسخہ آزمایا۔ پھر تو اس کے بعد میں نے لوگوں کو بتانا شروع کر دیا اور واقعی لوگوں کو بہت فائدہ ہوا، کیوں کہ مجھے فائدہ ہوا تھا اور مجھے اس پر اعتماد تھا۔ ایک مریض مجھے ملا جس کا کولیسٹرول  لیول اور خون میں مزید ایسے خطرناک قسم کے کیمیکل شامل ہوئے تھے جن کو لیبارٹریاں طرح طرح کے نام اورطرح طرح کے ٹیسٹوں سے چیک کر چکی تھیں۔ مسلسل دوائیاں کھا رہے تھے۔ ان کا بلڈ پریشر ہائی تھا، ٹینشن بہت زیادہ تھی، کبھی نیند کی گولی کھاتے اور کبھی شوگر کی اور کبھی بلڈ پریشر کی۔ میں نے عرض کی آپ چاہیں تو فی الحال کوئی ڈاکٹری دوائی نہ چھوڑیں۔ آپ صرف ایک چمچ زیتون کا اور دو چمچ چھلکا اسپغول چند دن، چند ہفتے استعمال کریں۔ آپ کو وہ رزلٹ ملے گا جو شاید آپ نے کبھی سوچا بھی نہ ہو گا۔ چند ہفتوں کے بعد مجھے ملے، کہنے لگے سولہ گولیاں میری روزانہ کی خوراک تھیں اور یہ کم سے کم ہے۔ اگر آپ کہیں تو میں آپ کو دکھا سکتا ہوں اور پھر ان سب کے بلسٹر مجھے دکھائے۔ کہنے لگے اب صرف دو گولیاں باقی رہ گئی ہیں اور یہ بھی چند دنوں میں سو فیصد اعتماد اور یقین ہے کہ چھوٹ جائیں گی۔ مجھے بہت بہترین نیند آتی ہے۔ معدہ، جگر، پٹھے اور اعصاب میرے بہتر ہوئے ہیں۔ بہت پرانی بواسیر تھی، مجھے بھی اور میری والدہ کو بھی۔ جب مجھے فائدہ ہوا تو میں نے والدہ کو بھی یہی نسخہ استعمال کروایا اور والدہ نے بھی استعمال کرنے کے بعد بہت تعریف کی۔میری بیوی کو موٹاپا تھا، پیٹ بڑھا ہوا، ہر وقت جوڑوں پٹھوں کا درد، سانس بہت پھولتا تھا اور طبیعیت ان کی بے چین رہتی تھی۔ حالانکہ بہت صبر اور حوصلے والی ہیں، اب ان کا صبر حوصلہ ختم، غصہ اپنے عروج پر تھا۔ میں نے انہیں یہی نسخہ استعمال کرایا اور مجھے اس کا بہترین رزلٹ ملا۔ حیران کن بات یہ ہے کہ والدہ کی پرانی بواسیر ختم اور بیوی کی یہ تکالیف ختم۔ مجھے بہت تسلی ہوئی، جہاں میری اپنی بیماریاں جو میں نے آپ کو بتائی ہیں وہ ختم ہوئیں وہاں میرا گھر بھی اللہ کے فضل سے بہت زیادہ صحت یاب ہو گیا۔

قارئین! یہ مختصر سا ٹوٹکہ جو ہر شہر، ہر ملک اور ہر گھر میں بآسانی دستیاب ہے اور ہو سکتا ہے اور کہیں ناممکن نہیں۔ خواتین کا پرانا لیکوریا، موٹاپا، پیٹ کا بڑھنا، گیس، تبخیر، بلڈ پریشر کے لیے لاجواب چیز ہے۔ معدہ کا نظام یا ایسے لوگ جن کو شوگر نے اتنا ستایا کہ جسم اب کسی قابل نہیں رہا، میں نے انہیں بہت زیادہ استعمال کریا اور اللہ کے فضل سے مجھے آج تک کوئی ایسا نہیں ملا کہ جس کو فائدہ نہ ہوا ہو۔ حتیٰ کہ پرانی قبض اور پرانی بواسیر میں مبتلا لوگوں نے اس کا بہت زیادہ تجربہ مجھے دیا ہے اور بہت دعائیں دیتے ہیں۔  آپ بھی آزمائیں، بہت یقینی اور فائدہ مند چیز ہے، یقیناً آپ کو فائدہ ہوگا۔

آپ بھی ضرورلکھیں کوئی ٹوٹکہ، نسخہ یا فارمولا جو آپ نے آزمایا ہو، آپ کا فائدہ لاکھوں کا فائدہ۔






No comments:

Post a Comment